Vitens N.V.
max €110 per uur
Utrecht
24 uur per week
01 september 2025
31 december 2026
Business implementatie manager
Deze opdracht betreft het managen vanuit business perspectief van de selectie en implementatie van een nieuw communicatieplatform voor de afdeling Klant en Facturatie van Vitens. Dit nieuwe platform gaat overigens ook gebruikt worden door enkele andere afdelingen.
Op dit moment loopt een aanbestedingstraject voor een nieuw communicatieplatform ter vervanging van de bestaande oplossing. De fase waarin de requirements worden beschreven is halverwege en vervolgens zullen de al geselecteerde partijen demo’s geven voor de business.
Na selectie zal de inrichting (as-is) worden opgepakt die afsluit met testen door de business en de opleiding en training van de operatie inluidt. Verwachte livegang medio 2026.
In eerste instantie worden telefonie, WFM, chat, quality monitoring ingericht en op termijn uitgebreid met spraakondersteuning, e-mailverwerking en kennismanagement.
Tijdens de aanbestedingsfase, tot eind 2025, worden ook voorbereidende zaken opgepakt. Dit betreft een PoC met QM op basis van transcripties van calls en het maken van een Visie op kennismanagement.
Kernactiviteiten/ resultaten
Randvoorwaarden
Overige bijzonderheden
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox