Nederlandse Spoorwegen
max €92 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 februari 2023
30 juni 2023
Inhuuropdracht
Functie/Opdracht: Business Analist Service
Uiterlijk aanbieden voor: 11 januari 2023 09.00
Selectiegesprekken zijn op: maandag 16 januari
___________________________________________________________________________________________________
Hier ga je werken
Op de afdeling ComIT op het hoofdkantoor in Utrecht werken commerciële en IT-professionals samen in multidisciplinaire teams. Onze mindset is Agile en we werken scrum. We zijn ondernemend, zelf organiserend en willen continu blijven leren, ontwikkelen en verbeteren om zo een wendbare werkomgeving te creëren. Alleen zo kunnen we nu en in de toekomst voldoen aan de steeds veranderende behoeftes van onze reizigers. Ons motto? You build it, you own it, you love it.
Binnen ComIT vinden jouw werkzaamheden plaats bij Resultatencluster Reizigers. De naam zegt het al, in dit cluster zijn reizigers het fundament. Hier kennen we onze reizigers en weten we wat hun behoeftes zijn. Op basis daarvan inspireren, verleiden, informeren en servicen we ze op een eenduidige en herkenbare wijze tijdens hun hele (digitale) customer journey. Actuele thema’s waar o.a. aan gewerkt wordt zijn de naadloze klantreis van deur-tot-deur, reisinformatie en –inspiratie, personalisatie, selfservice contactstrategie, digital, customer experience en brand.
Binnen Resultaten Cluster Reizigers wordt je onderdeel van het Ontwerpteam Service & Informatie van deur-tot-deur. In dit team werken we vanuit een aantal functies aan de verbetering van pro-actieve informatie en service om bij te dragen aan de ambitie van NS om de beste brede mobiliteitsaanbieder van Nederland te worden. Op basis van reizigersbehoeften signaleren wij kansen en maken we problemen scherp. We werken in co-creatie met betrokken teams aan gevalideerde oplossingsrichtingen bekeken vanuit reizigers, medewerkers- en business perspectief. We zorgen dat de teams in de keten zoals bijvoorbeeld ontwikkelteams of operationele teams vanuit de juiste requirements kunnen werken aan de daadwerkelijke producten, diensten en service. Vanuit dit team zul je contact hebben met collega’s uit de hele organisatie. Hier bouw je aan de digitale toekomst van NS!
Dit ga je doen als Business Analist in het ontwerpteam Service & Informatie van deur-tot-deur
Als Business Analist ben je verantwoordelijk voor het voorzien, onderkennen en vertalen van de behoeftes van de business naar bruikbare oplossingen voor operationele teams. Je fungeert als schakel tussen jouw team en haar diverse stakeholders. Je bent ook nauw betrokken bij de implementatie en uitvoering van de oplossing. Concreet ga je aan de slag met het uitrollen van de service visie op deelmodaliteiten zoals Tier E-bike en nieuw aan te sluiten deelmodaliteiten binnen de afdeling Klantenservice, afdeling Service & Operatie en de digitale selfservice processen. Je bent de schakel tussen het ontwerpteam waar de servicevisie is ontwikkeld en de afdelingen/teams waar de verschillende elementen geïmplementeerd moeten worden. Je zorgt dat zij de juiste informatie hebben om content, processen en procedures kunnen operationaliseren.
Activiteiten
Competenties
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox