Gemeente Ommen

Bestuurssecretaresse

Gemeente Ommen

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als bestuurssecretaresse in een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in secretariële richting.
  • Kandidaat is per direct beschikbaar voor de gevraagde 36 uren. Hybride werken is niet mogelijk, kandidaat is beschikbaar om alle dagen op kantoor te werken.

De Wensen

  • Ruime ervaring als bestuurssecretaresse in een gemeentelijke organisatie
  • Bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring als bestuurssecretaresse in een netwerk- en regiegemeente.
  • Op CV aantoonbare vakkennis over koninklijke onderscheidingen en het proces daaromheen.
  • Op CV aantoonbare kennis en ervaring met: - MS office pakket - Ibabs - Zaaksysteem
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Verantwoordelijkheid nemen - Helicoterview - Representatief -Communnicatieve vaardigheden - Assertiviteit en stevigheid - Initiatief - Bestuurlijke - en organisatie sensitief

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten