Gemeente Oldebroek

Beleidsondersteuner Samenleving

Gemeente Oldebroek

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft werkervaring in een een politiek bestuurlijke omgeving
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar in een vergelijkbare functie.
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring (opleiding, nevenactiviteiten of werkervaring) met het sociaal domein.
  • Kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op HBO niveau.

De Wensen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar in een vergelijkbare functie. In elk geval met de 3 belangrijkste onderdelen uit het takenpakket: • Organiseren van overleggen en bijeenkomsten voor de verschillende thema’s. • Opstellen van brieven en beschikkingen voor organisaties en inwoners. • Voorbereiden van presentaties.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar in een vergelijkbare functie bij een gemeente.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het ondersteunen bij het opstellen van documenten voor het college en de raad.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Naast onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties: • Bestuurlijke antenne • Mondeling en schriftelijk vaardig • Analytisch • Nauwkeurig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten