Krimpen aan den IJssel
max €97 per uur
Zuid-Holland
24 uur per week
13 november 2024
13 mei 2025
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruitdenkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
In deze opdracht ga je aan de slag als beleidsmedewerker Sociaal Domein, met de aandachtsgebieden Wmo (maatwerkvoorzieningen), wonen met zorg, beschermd wonen en maatschappelijke opvang. In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het evalueren, opstellen, implementeren en coördineren van beleid op deze gebieden. Je bent verantwoordelijk voor het signaleren van trends en ontwikkelingen binnen deze onderwerpen en werkt nauw samen met diverse partners zoals zorgaanbieders, woningcorporaties en andere gemeenten in de regio. Mogelijk ligt er ook nog een taak voor je in het vormgeven van het leerlingenvervoer.
Taken die je uitvoert zijn:
Competenties
Je bent een ondernemende, politiek sensitieve en analytische adviseur en regisseur. Je krijgt energie van het werken aan vraagstukken in een speelveld dat continu in beweging is. Je weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden, waardoor met jou erbij focus en beweging in de zaak blijft. Je bent zichtbaar voor collega’s en je samenwerkingspartners. Je bent daarin een verbinder en weet vraagstukken in samenspel verder te brengen. Je organiseert je werkzaamheden zelfstandig en je weet daarbij je tijd efficiënt en effectief in te delen.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 18 november 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 15 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox