Gemeente Geertruidenberg

Gebouwenbeheerder

Gemeente Geertruidenberg

De opdracht­omschrijving

 
Ben jij flexibel en proactief met
ervaring en gevoel voor gebouwenbeheer?
Dan zijn wij op zoek naar JOU!


WIJ ZIJN PER DIRECT OP ZOEK NAAR EEN:

Tijdelijk gebouwenbeheerder
24 uur per week
tot 1 januari 2022

De gemeente Geertruidenberg is in ontwikkeling! Door de talenten van onze medewerkers te benutten en continu te zoeken naar vernieuwing blijven we sterk als organisatie en zijn we altijd klaar voor de toekomst. We zijn wendbaar en anticiperen op ontwikkelingen in en om de gemeente. Van zo’n lerende organisatie waarin jouw talent gezien wordt, wil jij toch ook deel uitmaken.
Onze missie: Wij zijn een betrouwbare, verbindende partner.
Onze visie en strategie: Wij zijn een wendbare organisatie die optimaal schakelt op veranderingen. Onze medewerkers tonen eigenaarschap en krijgen ruimte en vertrouwen om zich te ontwikkelen. Vanuit die kracht zoeken wij de verbinding met onze omgeving en partners. Voor het zijn van een wendbare organisatie vraagt dit 2 zaken van ons: Opgavegericht werken en Werken vanuit zelforganiserende teams.
In ons werk staan drie kenwaarden centraal: Betrokken, Ondernemend en Professioneel.

Wie zoeken we en wat ga je doen?


Ben jij een kei op het gebied van vastgoedbeheer en ben je in staat snel en adequaat in te spelen op onderhouds- en beheersvraagstukken bij gemeentelijke gebouwen? Zit communiceren én samenwerken met aannemers in jouw bloed? Heb jij passende werkervaring, dan maken wij graag kennis met je!

Functiebeschrijving:

Als tijdelijk beheerder vastgoed ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van primair een drietal gemeentelijke gebouwen en de bijbehorende installaties. Dit betreft voor deze gebouwen het beoordelen en uitvoeren van het meerjarenonderhoudsplan, het regelen van het benodigde preventief onderhoud en het zorgdragen voor het verhelpen van storingen. Hiervoor schakel je de juiste firma in, je ziet toe op een goede uitvoering en draagt zorg voor een goede administratieve verwerking van facturen, opdrachtbonnen, keuringsrapporten, tekeningen en certificaten.
 
  • Je bent een enthousiaste gebouwenbeheerder die zowel uitstekend in teamverband als zelfstandig kan werken, betrokken, zelfstandig, enthousiast en een ondernemende collega die goed kan plannen en organiseren;
  • Je hebt ruime werkervaring in het beheer en onderhoud van vastgoed bij voorkeur bij een gemeentelijke overheid;
  • Je bent goed in staat tot beheersing van de (beheer)budgetten.
  • Je kent de wet- en regelgeving waar (maatschappelijk) vastgoed aan moet voldoen, zoals asbest, legionella en brandveiligheid;
  • Je bent gericht op het inzetten op duurzaamheid voor onze panden. Het gaat om energietransitie, het duurzaamheidsaspect van de onderhoudsbedrijven die we inhuren en het binnenklimaat van de gebouwen;
  • Je bent het aanspreekpunt voor het afhandelen van allerlei meldingen en klachten;
  • Je bent een ervaren kracht die weinig begeleiding nodig heeft.

Functie eisen:
 
  • Je beschikt bij voorkeur over een HBO-diploma richting Bouwkunde, Installatietechniek of gelijkwaardig;
  • Je kunt normen en wettelijke eisen vanuit de zorg vertalen naar technische specificaties voor het gebouw en de installaties. Je bent goed op de hoogte van de relevante regelgeving.
  • Integraal werken is vanzelfsprekend;
  • Je bent samenwerkingsgericht, maar je kunt ook goed zelfstandig werken;
  • Je beschikt over analyserend vermogen en werkt nauwkeurig;
  • Je beschikt over goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent een echte verbinder;
  • Kennis van de gemeentelijke organisatie is een pré
  • Kennis van meerjarenonderhoudplan van Planon en Excel is een pré;




 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kennis van Excel een préKeuzemogelijkhedennee (0 Punten)ja (5 Punten)
  • Kennis van meerjarenonderhoudplan van Planon is een préKeuzemogelijkhedennee (0 Punten)ja (5 Punten)
  • Kennis van de gemeentelijke organisatie is een préKeuzemogelijkhedenGeen gemeentelijke ervaring (0 Punten)1-2 jaar werkervaring (3 Punten)Meer dan 3 jaar werkervaring (5 Punten)
  • Uw kandidaat kan normen en wettelijke eisen vanuit de zorg vertalen naar technische specificaties voor het gebouw en de installaties. Je bent goed op de hoogte van de relevante regelgeving.KeuzemogelijkhedenMinder dan 3 jaar werkervaring (1 Punten)3-4 jaar werkervaring (2 Punten)Meer dan 5 jaar werkervaring (5 Punten)
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO-diploma richting Bouwkunde, Installatietechniek of gelijkwaardig. Dit moet blijken uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox