Gemeente Culemborg

Beleidsmedewerker armoedebeleid en schulddienstverlening

Gemeente Culemborg

De opdracht­omschrijving

We zoeken een beleidsmedewerker met kennis van armoedebeleid en schulddienstverlening.
Je begeleidt de uitvoering van onze minimaregelingen, onderhoudt relaties en maakt afspraken met onze gesubsidieerde en gecontracteerde partners.
Je actualiseert de beleidsregels voor armoedebeleid, doet een voorstel voor de uitvoering van een SMI-regeling, en ontwikkelt het beleid voor schulddienstverlening verder door. Ook regisseer je de communicatie rondom deze thema’s.
Je werkt vanuit de beleidsafdeling, in nauwe samenwerking met kwaliteit, ons sociaal team en onze externe partners.


De Eisen

  • aantoonbare kennis van beleidsveld armoede en schulddienstverlening
  • eerdere werkervaring voor de gemeente Culemborg (20 punten) of een andere gemeente in de Regio Rivierenland (10 punten)
  • aantoonbare ervaring met advisering in een bestuurlijke context

De Wensen

  • Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op; Voornoemde criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox