gemeente Landsmeer

Beleidsmedewerker APV

gemeente Landsmeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.

Opdracht
een beleidsmedewerker APV en bijzondere wetten voor een functie met afwisselende taken en veel vrijheid.

  • Je schrijft beleid op het gebied van de APV, bijzondere wetten en Bibob;
  • Je geeft advies aan het gemeentebestuur en overlegt met de burgemeester;
  • Je coördineert de inzet van de BOA’s en voert overleg met politie, omgevingsdienst, jeugdnetwerkoverleg en verkeerscommissie;
  • Je werkt nauw samen met de beleidsmedewerker Openbare Orde en

Veiligheid aan de dorpse leefbaarheid in de openbare ruimte;

  • Je coördineert en behandelt zelf de grotere aanvragen om ontheffingen/vergunningen;
  • Je adviseert in handhavingszaken en bezwaar- en beroepszaken;
  • Je bent voorzitter van het integraal gemeentelijk handhavingsoverleg, voorzitter van het veiligheidsoverleg tijdens evenementen en secretaris van de marktcommissie.

Competenties

  • Communicatief;
  • Analytisch;
  • Secuur.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
  • Aantoonbare werkervaring met vergunning aanvragen;v
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van handhavers (boa);
  • Aantoonbare werkervaring met klantcontacten op het gebied van vergunningen en handhaving;
  • Aantoonbare werkervaring met bezwaar en beroep procedures;
  • Kandidaat is bereid om minimaal 3 dagen (in ieder geval maandag) per week op locatie in Landsmeer te werken Kandidaat is bereid om minimaal 3 dagen (in ieder geval maandag) per week op locatie in Landsmeer te werken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox