Gemeente Baarn

Beleidsadviseur Maatschappelijk Vastgoed

Gemeente Baarn

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 150 medewerkers in dienst. Om onze ambities verder te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen met gemeentebestuur en het management. Elke dag is anders met collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners en ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: lef, samenwerken, klantgericht, transparant, betrouwbaar en flexibel. De organisatie van de gemeente Baarn bestaat uit vier domeinen: Dienstverlening, Sociaal Domein, Fysiek Domein en Ondersteunend domein. Het programma duurzaamheid valt functioneel onder het fysieke domein.

Maatschappelijk Vastgoed
De gemeente Baarn heeft een maatschappelijk vastgoed portefeuille van ruim 35 objecten. Op jaarbasis maken ongeveer 30 maatschappelijke organisaties, instellingen en verenigingen gebruik van het maatschappelijk vastgoed. De portefeuille is zeer divers en bevat onder meer de bibliotheek, theater, sportcomplex, zwembad, welzijnsgebouwen, verzamelgebouwen etc.

Functie

  • Je adviseert de wethouder met betrekking Maatschappelijk Vastgoed beleid en vastgoedplannen.
  • Je begeleidt diverse vastgoedprojecten.
  • Je coördineert het integraal vastgoed overleg.
  • Je geeft advies over het verduurzamen van het Maatschappelijk Vastgoed.
  • Je bent aanspreekpunt voor maatschappelijke organisaties m.b.t. huisvesting.
  • Je bent aanspreekpunt en coördineert het leegstandsbeheer.
  • Je werkt nauw samen met collega’s van beheer, ruimtelijke ontwikkeling, onderwijshuisvesting en eigendommen.

 

Competenties

  • Helder schrijven
  • Projectmatig werken
  • Doel- en resultaatgericht
  • Planmatige aanpak
  • Samenwerken/verbinden
  • Organiseren
  • Gevoel voor bestuurlijke verhoudingen

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo Bachelor niveau
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 november

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met beleidsadvisering binnen een gemeente (25 pt)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het ontwikkelen van gemeentelijk (maatschappelijk) vastgoedbeleid (30 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met projectmatig werken (30 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal wo master niveau (15 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox