Gemeente Bunnik
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
16 augustus 2024
16 februari 2025
Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Naast het geven van adviezen en (mede) opstellen van beleidsstukken heb je een uitvoerende rol en ben je met je collega adviseurs voor de afdelingshoofden en de medewerkers van de afdelingen het eerste aanspreekpunt op het financieel gebied. Je adviseert hen over de uitvoering van het financieel beleid. Je bent een waardevolle sparringpartner voor bestuur, management en collega’s. Je ondersteunt bij het aanleveren van de gegevens voor P&C documenten, je verwerkt deze gegevens in de P&C documenten en je wilt je steentje bijdragen in de verdere ontwikkeling daarvan.
Je focus op wat je gaat doen, ligt voor een belangrijk deel op het fysiek domein (ruimtelijke regie). Je moet dan denken aan de financiële advisering op diverse projecten in het kader van de openbare ruimte, duurzaamheid, recreatie en landschap. Daarnaast zijn er veel overige werkzaamheden. Gedacht moet dan worden aan het opstellen van de staat van investeringen (activa), het berekenen van de algemene uitkering en opstellen van begrotingswijzigingen. Tot slot moet uitvoering geven worden aan mogelijke BTW- en VPB vraagstukken.
Competenties
- Je bent klant-, resultaat- en kwaliteitsgericht;
- Je bent accuraat;
- Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;
- Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe;
- Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden;
- Je kan goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten, ofwel je bent in staat verbindingen te leggen;
- Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen;
- Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;
- Je hebt een frisse blik op financiën en bedrijfskundige vraagstukken;
- Je bent integer en bereidt een integriteitsverklaring te ondertekenen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt flexibel vervuld, dat wil zeggen in nader overleg met elkaar worden de werkdagen bepaald. Hybride werken is mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 27 augustus 2024 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 23 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox