Gemeente Wijk bij Duurstede

Beheerder afval en reiniging

Gemeente Wijk bij Duurstede

  • geen max tarief

  • Utrecht

  • 32 uur per week

  • Buitendienst
  • 27 januari 2022

  • 27 januari 2023

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht
- Je zorgt voor de registratie, monitoring en administratie m.b.t. afvalinzameling en reiniging in diverse applicaties zoals Wastetool, CBS, systemen Prezero e.d.
- Samen met de coördinator van de milieustraat ben jij het aanspreekpunt voor de afvalverzamelaars en afvalverwerkers en zorg jij voor een correcte uitvoering van de contracten en je verzorgt de financiële afhandeling hiervan.
- Je bent verantwoordelijk voor het operationele deel van het afvalbeheer (huisvuil, zwerfafval, milieustraat, ongediertebestrijding, hondenpoep) en het dagelijks/ groot onderhoud en vervangingen van bijvoorbeeld ondergrondse containers. Dit doe je samen met de coördinator van de buitendienst en binnen de kaders van de beheeradviseur. 
- Je handelt vragen, meldingen en verzoeken van inwoners af, eventueel in samenwerking met de afvalcoach.
- Je vervult de rol van projectleider van deelprojecten zoals het invoeren van papiercontainers in het buitengebied, zwerfafvalprojecten. Hierbij word je ondersteund door of werk je samen met de medewerker afval en reiniging.
- Je controleert of beleidskaders (bijvoorbeeld het poortbeleid/acceptatievoorwaarden of het hondenpoepbeleid, plaagdierenbestrijding) worden nageleefd of stelt deze op of past deze aan in samenwerking met de toezichthouder en/of medewerker afval en reiniging.

Competenties
- In staat om zelfstandig lopende contracten (op proces en inhoud) te regisseren, beheren en op/uit te zetten;
- Deskundig op gebied van grondstoffen/afval /scheidingsstations;
- In staat om zelfstandig en resultaatgericht te werken;
- Communicatief vaardig;
- Politiek sensitief;
- Plannen en organiseren/ Projectmatig werken;
- Stressbestendig.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beheerder/beheeradviseur/beleidsmedewerker/specialist/contractmedewerker op gebied van afval en reiniging
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij of voor een gemeentelijke organisatie
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van afval, grondstoffenmanagement of duurzaamheid
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op gebied van afval zoals afvalbeheer/afvalmanagement/contractbeheer of coördinator milieustraat (tactisch/strategisch)
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als (deel)projectleider op gebied van afval/grondstoffen/afvalcoaching/recycling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox