Gemeente Bergen op Zoom
max €60 per uur
Noord-Brabant
32 uur per week
01 mei 2025
31 oktober 2025
Baliemedewerker frontoffice Burgerzaken/ 32 uur per week
Over de gemeente Bergen op Zoom
Met 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.
Dit is werken bij vakgroep Burgerzaken
De missie van vakgroep Burgerzaken is het leveren van optimale en toekomstbestendige dienstverlening en het borgen van kwaliteit van persoonsgegevens. Daarbij hoort een moderne organisatie van onze processen en zetten we maximaal in op online diensten. Het team bestaat uit vakspecialisten, allround medewerkers, een kwaliteitsmedewerker en een jurist. De medewerkers zijn van meerdere markten thuis variërend van taken met betrekking tot de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand, Reisdocumenten, Naturalisaties en Opties en de Verkiezingen.
In verband de verwachte reisdocumenten piek zijn wij op zoek naar een enthousiaste baliemedewerker.
Jij maakt echt het verschil!
Als baliemedewerker ben je inzetbaar op alle producten en diensten aan de balie. Dus je neemt aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen, BRP uittreksels en VOG aanvragen in behandeling. Tevens ben je het visitekaartje van de gemeente Bergen op Zoom en draag je bij aan de dienstverlening.
Wat breng je mee?
Je voelt je als een vis in het water in een publieke, dienstverlenende functie. Je bent in staat zelfstandig, weliswaar in teamverband, op een efficiënte en klantvriendelijke wijze gestalte te geven aan de genoemde werkzaamheden.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox