Gemeente Bergen op Zoom

Baliemedewerker frontoffice burgerzaken

Gemeente Bergen op Zoom

De opdracht­omschrijving

Baliemedewerker frontoffice Burgerzaken/ 32 uur per week

Over de gemeente Bergen op Zoom
Met 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij vakgroep Burgerzaken  
De missie van vakgroep Burgerzaken is het leveren van optimale en toekomstbestendige dienstverlening en het borgen van kwaliteit van persoonsgegevens. Daarbij hoort een moderne organisatie van onze processen en zetten we maximaal in op online diensten. Het team bestaat uit vakspecialisten, allround medewerkers, een kwaliteitsmedewerker en een jurist. De medewerkers zijn van meerdere markten thuis variërend van taken met betrekking tot de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand, Reisdocumenten, Naturalisaties en Opties en de Verkiezingen.
In verband de verwachte reisdocumenten piek zijn wij op zoek naar een enthousiaste baliemedewerker.

Jij maakt echt het verschil!
Als baliemedewerker ben je inzetbaar op alle producten en diensten aan de balie. Dus je neemt aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen, BRP uittreksels  en VOG aanvragen in behandeling. Tevens ben je het visitekaartje van de gemeente Bergen op Zoom en draag je bij aan de dienstverlening.

Wat breng je mee?
Je voelt je als een vis in het water in een publieke, dienstverlenende functie. Je bent in staat zelfstandig, weliswaar in teamverband, op een efficiënte en klantvriendelijke wijze gestalte te geven aan de genoemde werkzaamheden.

De Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • De aangeboden kandidaat kan uiterlijk 1 mei 2025 starten voor 32 uur per week. (Graag duidelijk aangeven in het CV.)
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding (Dit moet blijken uit het cv.)

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft recente aantoonbare kennis en ervaring als balie medewerker burgerzaken. (Middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat heeft recente aantoonbare kennis en ervaring met overige producten en processen burgerzaken en systemen: 1 BRP 2 naturalisatie/optie 3 systeem i burgerzaken (Middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat is flexibel inzetbaar op andere taken binnen burgerzaken waaronder meedraaien balie (Duidelijk omschrijven in CV)
  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties t.w. klantgerichtheid, communicatief vaardig en nauwkeurig aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox