Gemeente Roosendaal

Baliemedewerker

Gemeente Roosendaal

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Burgerlijke Stand (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV)
  • De kandidaat heeft 3 - 4 jaar relevante werkervaring
  • De kandidaat heeft minimaal op MBO niveau, basisopleiding publiekszaken (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig klantgericht samenwerken flexibel
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis op het gebied van uittreksels en verklaringen BRP en BS (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft specifieke kennis van geboorte, overlijden, reisdocumenten en rijbewijzen (blijkt uit CV)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

    Interesse in deze opdracht?

    Zo werkt onze dienstverlening

    Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

    Mis geen kans, word gratis lid

    Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

    Gesloten