Omgevingsdienst IJsselland
geen max tarief
Overijssel
32 uur per week
13 mei 2024
31 december 2024
Omgevingsdienst IJsselland zoekt een
Adviseur Bedrijfsvoering
Dit ga je doen
Als adviseur bedrijfsvoering ben je de energieke en enthousiaste professional die gaat zorgen voor de optimale inrichting en uitvoering van onze bedrijfsprocessen, waaronder de gehele bestuurlijke cyclus van Planning & Control. Je hebt een ondersteunende rol in de voorbereiding van de bestuurlijke besluitvorming en zorgt voor sturing op de planning.
Je speelt een onmisbare rol in onze organisatie en helpt de leidende organisatieprincipes - transparant, voorspelbaar, wendbaar en toekomstbestendig - te vertalen naar zowel de interne organisatie als de dienstverlening in brede zin.
Aan de ene kant ben je veel bezig met nieuwe ontwikkelingen en aan de ander kant zorg je dat zaken geborgd worden. Je begeleidt ook benchmarks voor bedrijfsvoering, en zorg voor implementatie van de aanbevelingen.
Je signaleert, analyseert en adviseert over bedrijfskundige ontwikkelingen, vertaalt deze naar de organisatie, zodat die is voorbereid op haar toekomst.
Je neemt deel aan interne projecten over de doorontwikkeling van onze organisatie.
Wat breng je mee?
Jij hebt:
Je bent:
Je kunt:
Dit is jouw team
Bedrijfsbureau
Wij zorgen met zo’n 40 collega’s dat de zaken achter de schermen vlekkeloos verlopen en onze collega’s hun werk kunnen doen. Als jij als nieuwe collega bij ons in dienst komt, heb je gereageerd op een vacature waarvoor HR de werving in gang zette. Je collega’s van communicatie dachten na over de manier waarop we die vacature bij je onder de aandacht brengen. Het bloemetje dat jij op je eerste werkdag krijgt, regelt het secretariaat. Het akkoord op je eerste salarisuitbetaling geeft de financiële administratie. Je ICT-collega’s zorgen voor goed werkende ICT-voorzieningen. Maar ook de ondersteuning van ons bestuur, ons MT, onze partners en onze collega’s organiseert ons bedrijfsbureau. Met elkaar vormen we een enorm divers team met vier verschillende vakgroepen: ICT & IV, Financiën & Control, Interne dienstverlening en Administratie. Je bedje is zeker nog niet gespreid: je hebt volop gelegenheid je eigen invulling aan je functie te geven. Er zijn genoeg kansen en nieuwe mogelijkheden. En dat alles binnen een super werksfeer.
Dit is onze organisatie
Wij werken aan een schone en veilige leefomgeving en een sterke positie voor bedrijven, nu én straks in de toekomst. Dagelijks bezoeken onze experts bedrijven om te toetsen of ze voldoen aan wet- en regelgeving. Uiteraard hoort hier ook een stuk advies bij over bijvoorbeeld duurzame energie. Dit doen we vanuit zeven expertises, namelijk veiligheid, luchtkwaliteit, geluid, energie, afval, asbest en bodem. Daarnaast verlenen we vergunningen. We werken nauw samen met en voor de 11 gemeenten in regio IJsselland en de provincie Overijssel. Op dit moment werken we met circa 150 collega’s in een informele werksfeer. We zijn trots op onze platte organisatie met de teams Vergunningen, Toezicht & Handhaving, Advies, Opgaven & Ontwikkeling en het Bedrijfsbureau.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox