gemeente Schiedam

Baliemedewerker

gemeente Schiedam

De opdracht­omschrijving

2 (parttime) medewerker(s) servicebalie Klant Contact Centrum (verkoop Rotterdampas)
                                                            Totaal 48 uur per week

                              

Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecenter ( telefonie, email, en sociale media), servicebalie, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De servicebalie werkzaamheden bestaan uit het uitreiken van documenten en de verkoop van de Rotterdampas die begin februari 2021 start. 

Wat ga je doen?
•    Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
•    Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners 
•    Je toetst aan de balie of de aanvraag voldoet aan de gestelde voorwaarden en verwerkt deze aanvraag in het digitale systeem 
•    Je bewaakt de afhandelingstermijn en werkt volgens de afgesproken servicenormen. Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
•    Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.

De Eisen

  • Minimaal een opleiding op MBO niveau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Vergelijkbare ervaring bij een gemeente is een pre
  • Duurzaamheid: In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet
  • Recente ervaring met dienstverlening en administratieve werkzaamheden. Recent betekent in dit geval niet langer dan half jaar geleden
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit zal worden getoetst in een persoonlijk (klik) gesprek. - open houding, spontaan en vrolijk - empathisch - uitstekende mondelinge, digitale  en schriftelijke communicatieve vaardigheden.  - dienstverlenende instelling - oplossingsgericht vermogen; je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen - kwaliteitsgerichtheid - flexibele instelling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox