Gemeente 's-Hertogenbosch

BAG/WOZ werkvoorbereider

Gemeente 's-Hertogenbosch

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Een werkvoorbereider is medeverantwoordelijk voor het verkrijgen en beheren van een actueel, tijdig en volledig bestand ten behoeve van de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ) en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).

De werkvoorbereider gaat samen met de collega-werkvoorbereiders de volgende taken verrichten:

  • Bijhouden en onderzoeken van de BAG- en WOZ-objectafbakening (splitsing/samenvoeging/huisnummering).
  • Opvoeren van nieuwbouw objecten en afvoeren van gesloopte objecten.
  • Bijhouden van aan- en verbouw.
  • Tijdig registreren en archiveren van brondocumenten conform wettelijke vereisten en termijnen.
  • Het onderhouden, controleren en verbeteren van de objectkenmerken.

Dit alles naar aanleiding vergunningen, digitale bouwtekeningen, luchtfoto’s, bezwaarschriften, permanente marktanalyse (PMA), kadastrale mutaties en andere constateringen/terugmeldingen.

Kandidaatomschrijving

Onze ideale kandidaat heeft:

-       Minimaal MBO werk- en denkniveau.

-       Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied bij gemeenten.

-       Kennis van / Affiniteit met geautomatiseerde gemeentelijke systemen.

-       Kennis en ervaring met de WOZ en/of BAG.

-       Affiniteit met automatisering en geo-informatie.

-       Zorgvuldig en flexibel.

-       Teamspeler.

-       Goede contactuele eigenschappen.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op woensdag 6 juli 2022 in de ochtend.

Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Toelichting op rooster

We geven de sterke voorkeur aan een fulltimer voor 36 uur per week. Echter, afhankelijk van het aanbod, kan minder dan 36 uur een optie zijn. Het is mogelijk om, na een gedegen inwerkperiode, het werk deels vanuit huis te doen. Richtlijn is de helft van de werktijd.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
  • Opleiding De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding in relevante richting. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring De kandidaat heeft ervaring met Key2BAG en Key2Belastingen. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring De kandidaat heeft ervaring met BAG/WOZ-werkzaamheden. Dit blijkt uit zijn/haar CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox