Gemeente Roosendaal

Backoffice medewerker publiekszaken

Gemeente Roosendaal

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig resultaatgericht goed kunnen verplaatsen in de ander stressbestendig zelfstandig
  • De kandidaat heeft specifieke werkervaring op het gebied van Burgerlijke Stand en/of BRP (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Wet en Regelgeving Burgerzaken (waaronder internationaal privaat recht, IPR) en buitenlands personen- en familierecht (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV)
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft minimaal op HBO niveau een relevante opleiding Burgerzaken specialist (blijkt uit CV)
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren
  • De kandidaat heeft specifieke ervaring met I-burgerzaken (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft (een deel van) de N.V.V.B. diplomalijn 5/6 of 7 (blijkt uit CV)

De Wensen

    Interesse in deze opdracht?

    Zo werkt onze dienstverlening

    Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

    Mis geen kans, word gratis lid

    Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

    Gesloten