Gemeente Woerden

Backoffice medewerker burgerzaken

Gemeente Woerden

De opdracht­omschrijving

 

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

 

Opdracht
Ben jij helemaal thuis in alle voorkomende werkzaamheden rond de Basisregistratie? Wij zijn op zoek naar een tijdelijke allround medewerker Burgerzaken.

Zorg jij samen met de collega’s van Burgerzaken voor dat zaken correct en accuraat worden afgehandeld. Samen werken we aan excellente dienstverlening binnen een veranderende en steeds complexere omgeving.

Jouw werkzaamheden:

  • Verstrekkingen BRP gegevens aan derden;
  • Nalatenschappen;
  • Briefadressen;
  • Adresonderzoeken;
  • Verwerken van correctieverzoeken;
  • (Her)vestigingen buitenland;
  • Latere vermeldingen van de Burgerlijke Stand.

Competenties

  • Punctueel/ nauwkeurig
  • Klantgericht
  • Empatisch

 

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van Burgerzaken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met backoffice werkzaamheden;
  • Aantoonbare werkervaring met softwaresystemen van Centric;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker burgerzaken binnen een gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox