Gemeente Bunnik

Assistent-projectleider woningbouw kersenweide

Gemeente Bunnik

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Als assistent-projectleider ben je een onmisbare schakel binnen het projectteam. Je ondersteunt de projectmanager en andere betrokkenen op inhoudelijk en organisatorisch vlak. Dankzij jouw inzet blijven we op koers en verlopen de processen soepel. Daarnaast denk je actief mee met de projectmanager en vindt je het leuk om zelfstandig zaken op te pakken.

Je gaat werken aan de gebiedsontwikkeling Kersenweide, de taken zijn onder andere:

  • Het projectteam ondersteunen bij de voorbereiding, planning en uitvoering van projectactiviteiten;
  • Deelname aan werkgroepen voor deelproducten en in afstemming met het projectteam hier sturing aan geven;
  • Voorbereiden en indienden van complexe subsidieaanvragen;
  • Participatiebijeenkomsten voorbereiden en faciliteren met inwoners, ontwikkelaars en andere stakeholders;
  • Helpen bij het opstellen van bestuurlijke stukken zoals college- en raadsvoorstellen;
  • Zorgen voor tijdige en juiste beslisinformatie voor alle betrokkenen;
  • Helpen bij het bewaken van de voortgang van het project (planningen, deadlines, procesafspraken);
  • Werken aan een helder overzicht van afspraken, documenten en communicatie.

Competenties

  • Je hebt een positieve werkhouding
  • Digitale vaardigheid: je bent goed in het organiseren van digitale samenwerking en je vind snel je weg in programma’s / systemen.
  • Leergierig, je bent bereid om nieuwe kennis en inzichten op te doen en deze effectief toe te passen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen tussen verschillende belangen en disciplines.
  • Een proactieve, gestructureerde en zelfstandige werkhouding.
  • Je bent accuraat;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe;
  • Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden;
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten, ofwel je bent in staat verbindingen te leggen;
  • Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen;
  • Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;
  • Je bent integer en bereid een integriteitsverklaring te ondertekenen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, dagen in afstemming met opdrachtgever
Is hybride werken mogelijk:  ja

De Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 dagen per week beschikbaar op locatie in Bunnik; overige uren hybride.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een ondersteunende functie binnen gebiedsontwikkeling of woningbouwprojecten;
  • Aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht van een gemeente;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in projecten binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van adviesbureaus
  • Aantoonbare werkervaring met subsidieaanvragen
  • Aantoonbare werkervaring met het voorbereiden / organiseren van participatiebijeenkomsten
  • Aantoonbare werkervaring met stakeholdermanagement
  • Aantoonbare werkervaring met complexe woningbouw- of gebiedsontwikkelingprojecten a. Minder dan 1 jaar of geen aantoonbare werkervaring (0 pt) b. 1 jaar aantoonbare werkervaring (10 pt) c. 2 jaar aantoonbare werkervaring (20 pt) d. 3 jaar aantoonbare werkervaring (30 pt) e. 4 of meer jaar aantoonbare werkervaring (35 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
27 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox