Gemeente Den Helder

Assistent projectleider

Gemeente Den Helder

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaarheid De kandidaat is per 1 juni voor het gevraagde aantal uur beschikbaar.
  • Opleiding De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op HBO-niveau
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring op het gebied van projecten binnen het ruimtelijke domein bij een gemeente.

De Wensen

  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring op het gebied van projecten binnen het ruimtelijke domein bij een gemeente.
  • Ervaring De kandidaat heeft in zijn of haar rol ervaring met gebiedsontwikkelingsprojecten. Geef duidelijk aan in welke rol dit was en beschrijf de projecten
  • Ervaring 2 De kandidaat is betrokken geweest bij projecten op het gebied van duurzaamheid/energietransitie. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Ervaring 3 De kandidaat is betrokken geweest bij projecten op het gebied van mobiliteit. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:WerkervaringKennisCompetenties: Communicatief vaardig, oplossingsgericht,

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit

20 mei 2024 om 15:00

Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Akkoord geen bemiddelaar / bureau

Om de inhuurketen kort en transparant te houden kiezen wij ervoor om alleen direct met de zelfstandige te schakelen en niet met bemiddelende partijen.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox