Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Archief- en informatiebeheerder

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv
  • De gesprekken vinden plaats op 17 augustus tussen 14.00 en 16.00 uur. Hier graag rekening mee houden
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Opleiding SOD1 en/of SOD2
  • Relevante werkervaring bij een gemeente
  • In het cv is minimaal 1 recente referentie opgenomen
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - accuraat - analytisch - efficiënt - samenwerkingsgericht - communicatief vaardig - omgevingsbewust - enthousiast - proactief - volhardend - snelheid - zelfstandigheid - praktische instelling - actuele kennis van wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het ordenen van analoge archieven ten behoeve van overbrenging, waaronder bouwdossiers

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten