Gemeente Utrechtse Heuvelrug
geen max tarief
Utrecht
32 uur per week
21 augustus 2023
20 november 2023
Wie zijn wij?
De gemeente Utrechtse Heuvelrug telt bijna 50.000 inwoners. De gemeente ligt in een prachtige groene omgeving, waarin de dorpskernen een eigen identiteit en cultuurhistorische waarde hebben. De kernwaarden dienstverlenend, omgevingsgevoelig en verantwoordelijk staan bij ons hoog in het vaandel. Onze dienstverlening richten wij op de rollen: faciliteren, regisseren en uitvoeren.
Waar ga je werken?
Gemeente Utrechtse Heuvelrug werkt thema-gericht. Het thema Fundament zorgt voor een solide en toekomstbestendige basis waarop de organisatie haar werkzaamheden kan uitvoeren. Vanuit Fundament zorgt het team Informatie en Gegevens (I&G) voor goede en betrouwbare beschikbaarheid van documentaire-, basis- en kerngegevens, ondersteunt de organisatie bij het gebruik daarvan en ziet toe op een juist(e) kwaliteit, gebruik en veiligheid.
Ze ontwikkelt daarvoor beleid, kaders en richtlijnen en stelt deze indien nodig bij zodat de informatiearchitectuur van de gemeente toekomstbestendig is en beheersbaar blijft.
Ter versterking van het team Informatie en Gegevens zijn we op zoek naar een
Archief- en informatiebeheerder
Wat is het doel van de functie?
Kwaliteit en beschikbaarheid van (digitale) informatie is van cruciaal belang. Om dit te bereiken dient de (digitale) informatievoorziening van de juiste kwaliteit, goed beheerd en optimaal toegankelijk te zijn. Daarnaast gaan de ontwikkelingen op digitaal gebied razendsnel.
Als archief- en informatiebeheerder speel je zowel een rol in de dagelijkse werkzaamheden rondom het archief (zoals het koppelen van documenten en dossiers, vernietiging, opvragingen e.d., contact met de regionale archiefdienst) als in projecten die het informatiebeheer raken.
Wat zijn je werkzaamheden?
Wat vragen wij van je?
Welke competenties heb je?
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox