Omgevingsdienst Achterhoek

Arbodienst

Omgevingsdienst Achterhoek

De opdrachtĀ­omschrijving

Bij omgevingsdienst achterhoek zijn ca. 100 medewerkers in dienst. Ter vervanging van onze huidige arbodienstverlener zijn wij op zoek naar een gecertificeerde arbodienst (SBCA) die naast een gecertificeerde bedrijfsarts (BIG) een compleet pakket (vangnetregeling) aan arbodienstverlening kan leveren. 


Verantwoordelijkheden

  • Ziekteverzuimbegeleiding en het voorkomen van ziekteverzuim (preventie)
  • Periodiek arbeidsgezondheidskundige onderzoeken (PMO of PAGO)
  • Uitvoeren en opstellen van de Risico inventarisatie & -evaluatie (RI&E)


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2024 tot en met 30 juni 2024 voor 5 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2024 tot en met 30 juni 2024 voor 5 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een offerte van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Gecertificeerde arbodienst
  • Gecertificeerde medewerkers
  • Borging van privacy van medewerkers (AVG)
  • Beschikbaarheid van de gecertificeerde bedrijfsarts (1 dagdeel per maand op kantoorlocatie van de ODA, Elderinkweg 2 te Hengelo Gld.

De Wensen

  • Mogelijkheden tot preventief bezoek aan de gecertificeerde bedrijfsarts op initiatief van de medewerker.
  • Compleetheid van de arbodienst; denk aan; aanbieden bedrijfsmaatschappelijke werk, psychische ondersteuning, vertrouwenspersoon, arbeidshygiĆ«niste, werkplekdeskundige, PMO, PAGO.
  • Inzetbaarheid van veiligheidskundige bij advisering over (de uitvoering van) het arbobeleid
  • Kwalificatie van het voorgestelde team (incl. bedrijfsarts en andere betrokken deskundigen.
  • Werkervaring van het voorgestelde team (incl. bedrijfsarts en andere betrokken deskundigen).
  • Zichtbaarheid en bereikbaarheid van de arbodienst..
  • Aantoonbaar aanwezige kennis van UWV procedures (bijvoorbeeld ervaring als verzekeringsarts).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox