Veiligheidsregio Utrecht

Arbeidsmarktverkenner

Veiligheidsregio Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen. We merken dat dit in de huidige arbeidsmarkt lastiger is en proberen stappen naar voren te zetten. Om hieraan een bijdrage te leveren, is de directie Risicobeheersing op zoek naar een tijdelijke collega die ons helpt in het vinden en enthousiasmeren van onze mogelijk toekomstige collega’s.

Opdracht
De directie Risicobeheersing voert de werkzaamheden uit voor 26 gemeenten in de regio Utrecht, in vier hoofdprocessen: Advies, Toezicht, Risicobeeld, Analyse & Beleid en (Brand)Veilig Leven.

  • Je inventariseert op basis van onze benodigde kennis en competenties welke organisaties en (beroeps)opleidingen voor onze directie relevant zijn om relaties mee te onderhouden;
    • Je legt en onderhoudt relaties met relevante organisaties en (beroeps)opleidingen met als doelstelling stagiaires en toekomstige medewerkers te enthousiasmeren om in de toekomst aan de slag te gaan bij de Veiligheidsregio Utrecht;
    • Met jouw goede ideeën leg je contact met (beroeps)opleidingen en help je ons hoe we in de toekomst dit contact kunnen onderhouden;
    • Je coördineert de introductiemomenten voor stagiaires en nieuwe medewerkers zodat zij ons vak snel eigen kunnen maken en een onvergetelijke periode bij de VRU ervaren!
    • Je geeft aan het bovenstaande een aantal maanden uitvoering om het proces in te regelen. En als je alles eenmaal opgezet hebt, draag je het als een goedlopend proces over aan onze staande organisatie.

Deze opdracht is leuk voor kandidaten die ervan houden om een nieuwe werkwijze van A-Z op te zetten én uit te mogen voeren.


Competenties

  • Proactief;
  • Zelfstandig;
  • Aanpakker;
  • Initiatiefrijk.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de rol van Arbeidsmarktanalist, Recruiter, Relatiemanager of soortgelijk.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met relatiebeheer;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met het landelijk beroeps- en opleidingsprofiel (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten van een netwerk en een werkwijze om dit te onderhouden;
  • Aantoonbare werkervaring met in- en externe communicatie én wervings- en introductietools die toegang geven tot de arbeidsmarkt (denk aan LinkedIn) en onderwijsinstellingen;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox