gemeente Voorschoten

Ambtelijk secretaris or

gemeente Voorschoten

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 28 april 2024 voor minimaal 8 tot 12 uur per week;
  • Minimaal een afgeronde hbo opleiding, aangevuld met een vakopleiding ambtelijk secretaris;
  • Aantoonbare werkervaring als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met archiefprogramma Join;

De Wensen

  • Een uurtarief van maximaal € 70,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad bij een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als intern adviseur voor de ondernemersraad en contact persoon voor stakeholders;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ambtelijk secretaris met het schrijven van instemmingsbrieven en adviezen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten