gemeente Utrecht

Ambtelijk secretaris

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je hebt een afgeronde opleiding op Hbo niveau.
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Je het recente opdrachten in deze (of soortgelijke) rol uitgevoerd bij de overheid. Let op: we maken in de antwoord opties het verschil tussen verschillende type overheden/organisaties en of je deze opdrachten hebt uitgevoerd in welke rol.    - Gemeente - in de rol van Ambtelijk Secretaris - Rijksoverheid - in de rol van Ambtelijk Secretaris - Andere (semi-) verheden - in de rol van Ambtelijk Secretaris - Ander type organisatie - in de rol van Ambtelijk Secretaris - Gemeente - soortgelijke rol - Rijksoverheid - soortgelijke rol - Andere (semi-) overheden - soortgelijke rol - Ander type organisatie - soortgelijke rol
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres? Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 82,50 Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname
  • Je hebt aantoonbare ervaring in de ondersteuning van de medezeggenschap en daarmee kennis van de WOR. - Je hebt ervaring met zowel de ondersteuning van de medezeggenschap én kennis van de WOR - Je hebt alleen ervaring in de ondersteuning van de medezeggenschap - Je hebt alleen kennis van de WOR - Geen van beide
  • Je hebt bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring in de functie van Ambtelijk Secretaris - Meer dan 2 jaar ervaring in deze functie - 1 tot 2 jaar ervaring in deze functie - Minder dan 1 jaar ervaring in deze functie - Geen ervaring in de functie van Ambtelijk Secretaris maar wel meer dan 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie - Geen van bovenstaande

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten