Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
23 september 2024
31 december 2024
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken met 70 medewerkers verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers en instanties op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en het organiseren van verkiezingen.
De afdeling telt vier teams:
In verband met het vertrek van een vaste collega en het werven en inwerken van een nieuwe collega zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging binnen het team Specialisten.
In de rol van allround specialist burgerzaken:
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van processen en procedures.
Je bent verantwoordelijk voor het overdragen aan en delen van je kennis en ervaring aan collega's.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox