Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
23 september 2024
31 december 2024
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken met 70 medewerkers verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers en instanties op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en het organiseren van verkiezingen.
De afdeling telt vier teams:
In verband met het vertrek van een vaste collega en het werven en inwerken van een nieuwe collega zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging binnen het team Specialisten.
In de rol van allround specialist burgerzaken:
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van processen en procedures.
Je bent verantwoordelijk voor het overdragen aan en delen van je kennis en ervaring aan collega's.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 17 september en inzetbaar vanaf 23 september 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week.
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure.
Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven.
Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eis 1.
U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven.
Eis 2.
De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau.
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 3.
De kandidaat heeft relevante en recente werkervaring opgedaan als allround specialist burgerzaken.
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Wens 5.
Vereiste competenties en vaardigheden:
Initiatief
Samenwerken
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
Stressbestendigheid
De competenties en toetsingscriteria zijn volgens de competentiegids rijk van de Rijksoverheid.
Per competentie / vaardigheid kan een score van maximaal 5% behaald worden
Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek.
Wens 1.
De kandidaat heeft een relevante vakopleiding, bijv. BOBZ/BABZ of relevante modules van de Publieksacademie.
Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
Puntenverdeling:
0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Wens 2.
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar (werk)ervaring als specialist burgerzaken.
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
Puntenverdeling:
0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Wens 3.
De kandidaat heeft relevante ervaring als coach/ opleider.
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
Puntenverdeling:
0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Wens 4.
De kandidaat heeft recente kennis van wet en regelgeving, relevant voor dit vakgebied.
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
Puntenverdeling:
0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox