Gemeente Capelle aan den IJssel

Allround medewerker Wmo-backoffice

Gemeente Capelle aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als allround medewerker Wmo ben jij verantwoordelijk voor een passende indicatiestelling. Dat vraagt om inhoudelijke kennis van de Wmo en grondige kennis van de lichamelijke en geestelijke gezondheid van een mens.

De indicatiestelling richt zich op de volgende individuele maatwerkvoorzieningen: woon-, rolstoel- en vervoersvoorzieningen, huishoudelijke ondersteuning, begeleiding, persoonlijke verzorging, gehandicaptenparkeerkaarten- en plaatsen. Daarnaast wordt binnen de unit aanvragen voor leerlingenvervoer afgehandeld.

Concrete werkzaamheden zijn:

·         Je bent verantwoordelijk voor behandeling van alle Wmo-meldingen/aanvragen waarbij de nadruk ligt op meldingen met betrekking tot begeleiding

De indicatiestelling gebeurt door een telefonische indicatie, een spreekkamercontact of een huisbezoek en bevat een integrale intake;

·         Je stelt de indicatie zelfstandig vast met bijbehorende rapportage op en draagt zorg voor het opstellen van de beschikking op inhoudsniveau op de aanvraag evenals een functioneel programma van eisen of begeleidingsdoelen voor leveranciers;

·         Je signaleert mogelijke knelpunten in de uitvoering en komt met mogelijke oplossingen;

·         Je overlegt met zorgaanbieders, leveranciers en andere (externe) partners en partners die werkzaam zijn binnen het sociaal domein.

Kandidaatomschrijving

Persoon volgens onderstaand met onderstaand profiel:

  • op het gebied van ergotherapie, bewegingstechnologie, fysiotherapie, HBO-V of SPH of Toegepaste Psychologie ,of een andere Hbo-opleiding in de richting paramedisch, sociaal maatschappelijk.  
  • Je hebt ervaring met Wmo- indicatiestelling waarbij ervaring in het indiceren op het gebied van begeleiding in het kader van de Wmo een pré is;
  • Kennis en ervaring op het gebied van relevante wet –en regelgeving en processen;
  • Het kritisch kunnen doorvragen op lastig te bespreken onderwerpen zoals de eigen kracht en bijdrage van het eigen netwerk van de klant. Maar ook het kunnen voeren van slecht nieuwsgesprekken; Kennis en ervaring met het werken met Suite/GWS is een pré;
  • Zelfstandigheid, initiatiefrijk, nauwkeurigheid, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, creativiteit en een flexibele instelling;
  • Uitstekende schriftelijke- en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden;

Interviewplanning

Gesprekken zijn op donderdag 28 april

Toelichting op rooster

32-36 uur

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Uitstekende schriftelijke- en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox