Gemeente Halderberge
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
27 januari 2025
29 juni 2025
De gemeente Halderberge
Medewerkers van de gemeente Halderberge kunnen snel inspelen op veranderingen. We kennen korte lijnen tussen het gemeentebestuur en de organisatie waar veel eigen inbreng op prijs gesteld wordt. Er hangt een informele sfeer en we denken niet in problemen, maar in oplossingen. Er is veel ruimte om de werkzaamheden naar eigen inzicht uit te voeren. Onze kernwaarden klantgerichtheid, flexibel en lerend, helpen ons daarbij.
Binnen de gemeente Halderberge wordt veel integraal gewerkt en streven we continue naar verbetering van haar dienstverlening. Op deze manier zorgen jij en je collega’s dat de zaken voor onze inwoners nóg beter geregeld zijn. Als aanvulling op ons team zoeken wij een hartelijke en resultaatgerichte collega die met een frisse blik kan kijken.
Inwoners komen bij jou terecht met aanvragen en verzoeken over onder verhuizingen, paspoorten, uittreksels, rijbewijzen en geboorteaangiften. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het verzorgen van de gegevensuitwisseling met andere overheidsinstanties en de begraafplaatsadministratie. Jij bent op de hoogte van de wettelijke regels die gelden voor je vakgebied. Zo kun jij goed meedenken met de inwoner en komen tot een juiste uitwerking en/of oplossing. Deze uitwerking en/of oplossing verwerk je administratief, zo vraag je aan en verstrek je documenten en houdt je mutaties in verschillende registers bij. Tot slot vind jij het belangrijk dat alle processen binnen de backoffice efficiënt verlopen.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox