Gemeente Gouda

Allround financieel administratief medewerker

Gemeente Gouda

De opdracht­omschrijving

Functie: financieel administratief medewerker (HBO/MBO+)

Periode:          1 september t/m 30 april

Functieprofiel

Kerntaken:
Uitvoeren van financieel administratieve werkzaamheden in het huidige boekhoudpakket Decade (Unit4) ter ondersteuning van de overgang naar een nieuw boekhoudpakket.

Functiebeschrijving:
  • Verwerken van financiële gegevens in de crediteuren- en verplichtingenadministratie in Decade
  • Boeken en aansluiten van saldi op balans- en tussenrekeningen in Decade
  • Uitvoeren overige financieel administratieve werkzaamheden in Decade
  • Ondersteunen uitrol van het nieuwe boekhoudpakket en ondersteunen uitrol van nieuwe werkprocessen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het gebied van financiën binnen een overheid.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO (niveau 4) opleiding in een financieel-administratieve richting.

De Wensen

  • De competenties, kennis en ervaring worden getoetst tijdens het gesprek. - Goede kennis van Excel; - Cijfermatig sterk - Accuraat - Goede communicatieve vaardigheden (Nederlandse taal b1); - Het vermogen om planmatig te werken; .
  • Er dient minimaal 1 recente referentie op het CV te staan met contactgegevens.
  • Sollicitatiegesprek: Graag aangeven wanneer de kandidaat met vakantie is. In verband hiermee kan het zijn dat de procedure doorloopt t/m eind augustus.
  • Kandidaat schrijft een motivatiebrief waarin de volgende punten terugkomen: Beschikbaarheid en flexibiliteit:
  • Kandidaat heeft werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het implementeren van een nieuw financieel systeem.
  • Kandidaat heeft een relevante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond. Kandidaat heeft bij voorkeur een van de volgende opleidingen op HBO-niveau afgerond: Bedrijfseconomie, Business Control, Informatica, SPD of bijvoorbeeld Financial Controller.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een aanvullende training, cursus of opleiding op het gebied van gemeentefinanciën/BBV gevolgd.
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring als financieel-administratief medewerker bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het gebied van financiën binnen een overheid.
  • Beheerst de Nederlandse taal (ten minste niveau B1). Dit dient duidelijk toegelicht te zijn op het CV.
  • Met betrekking tot werkgerelateerde aspecten minimaliseert of compenseert Kandidaat CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox