Gemeente Lochem

Afdelingshoofd bestuur en organisatie a.i. /strategisch adviseur organisatieontwikkeling

Gemeente Lochem

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 15 oktober 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Gezien het zwaartepunt van de werkzaamheden is thuiswerken beperkt mogelijk (maximaal 1 of 2 dagen per week in overleg).
  • U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Afgeronde relevante WO-opleiding bijvoorbeeld in de richting van managementwetenschappen.
  • Tenminste 3 van de laatste 5 jaar aantoonbare ervaring als organisatieadviseur bij de overheid. Actuele kennis en ervaring in teamontwikkelingsprocessen en verandermanagementsprocessen.
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van leiderschapsontwikkeling.
  • Tenminste een half jaar van het laatste jaar aantoonbare ervaring met hiërarchisch direct leidinggeven aan minimaal 30 medewerkers bij een gemeentelijke organisatie.
  • Ruime en aantoonbare ervaring met advisering van de WOR-bestuurder en afstemming met de medezeggenschapsraad binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Aantoonbare ervaring met teamontwikkeling gericht op taakverdeling, functies en positionering van teams.

De Wensen

  • Recente aantoonbare ervaring als sparringpartner op de inhoud van organisatieontwikkeling en als afdelingshoofd voor secretaris-directeur, MT-leden en portefeuillehouder, minimaal een half jaar van het afgelopen jaar.
  • Ten minste 3 van de laatste 5 jaar aantoonbare ervaring als procesbegeleider/kwartiermaker voor het MT in organisatieontwikkelingsprocessen binnen de overheid.
  • Aantoonbare ervaring op basis integraal management met de PIJIOFFACH- taken over minimaal een half jaar van het afgelopen jaar.
  • Aantoonbare ervaring met bestuurlijk en ambtelijke besluitvormingsprocessen in de afgelopen twee jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten