Nationale Politie
max €100 per uur
Zuid-Holland
32 uur per week
01 november 2022
31 oktober 2023
Opdracht omschrijving
De kandidaat gaat zich bezighouden met vastgoedtransacties, dwz aan- en verkoop en aanhuur van vastgoed. De kandidaat ondersteunt medewerkers bij het verwerven van het juiste vastgoed op basis van de huisvestingsplannen en binnen een project.
Ten behoeve van de opdracht voer jij de volgende taken en activiteiten uit:
- Zoeken naar mogelijk te verwerven vastgoed
- Beoordelen aangeleverde informatie op inhoud en volledigheid.
- Locatiebezoeken in het hele land.
- Je doet voorstellen voor de transactiestrategie.
- Je beoordeelt aanbiedingen en voert de onderhandelingen.
- Je begeleidt het transactieproces voor een object.
- Je bereidt de interne besluitvorming conform de governance voor en ondersteunt medewerkers bij hun rol in het besluitvormingsproces.
Verantwoordelijkheden
Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor het begeleiden van een transactieproces(sen). Zie voor verdere details de opdrachtomschrijving.
Type inzet
Wij richten ons met deze aanvraag tot álle potentiële aanbieders/inschrijvers; zowel aanbieders die een kandidaat offreren, als ZZP'ers die zichzelf offreren. Inzet is op projectmatige basis.
Doelstelling
Volgens het huisvestingsplan moet worden gezocht naar 5 objecten op diverse locaties. De locaties welk geclassificeerd zijn als heimelijk worden enkel na positieve afronding screening, gedeeld met de opdrachtnemer.
Deze opdracht geschiedt als aanvulling op de capaciteit van het cluster, die momenteel onvoldoende bezet is.
Contacten
In deze functie werk je samen met interne disciplines. Maar je hebt ook regelmatig te maken met externe partijen zoals gemeentes, makelaars, vastgoedeigenaren, taxateurs, ontwikkelaars, notarissen.
Resultaatgesprekken voer je met de coördinator van het cluster.
Opleiding
Minimaal een erkende en afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van vastgoed.
Professionele kennis en werkervaring
- In de afgelopen 10 jaar, minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met vastgoedtransacties.
- In de afgelopen 10 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbaar werkervaring, in de vorm van zelfstandige verantwoordelijkheid voor het begeleiden van transactieprocessen.
- In de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren in besluitvormingsprocessen in complexe organisatorische politiek-bestuurlijke omgevingen.
- Op de hoogte van vastgoedontwikkelingen en in staat deze ontwikkelingen te vertalen naar vastgoedvraagstukken.
- De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen (semi-) overheid, bij voorkeur politie.
Competenties
- Systeemdenken
- Probleemanalyse
- Flexibel gedrag
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- Organisatiesensitiviteit
- Maatschappelijke oriëntatie
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox