Gemeente Haaksbergen

Adviseur re-integratiedossier

Gemeente Haaksbergen

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij?
Bij de gemeente Haaksbergen werken ongeveer 180 medewerkers. Samen met inwoners, verenigingen, maatschappelijke organisaties en ondernemers werken we aan een samenleving die past bij onze gemeente. Dat doen we met een Toekomstvisie als vergezicht en aan de hand van een Verbeterprogramma. We hebben de komende jaren drie belangrijke prioriteiten. We willen de organisatie versterken, de financiën op orde krijgen en de relatie met de gemeenschap verbeteren. Dat is hard werken. Elke dag weer. De samenleving vraagt veel van ons. Inwoners willen meer dan ooit meepraten. Dat gesprek willen wij graag aangaan, omdat de beste plannen samen met inwoners tot stand komen. Help jij meebouwen aan onze relatie met onze gemeenschap?

Missie “We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen, waar inwoners prettig kunnen leven, ondernemers zich kunnen ontwikkelen en bezoekers kunnen genieten. Daarvoor hebben we elkaar nodig, want we geloven in de kracht van samen.”

Visie “In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. Want noaberschap zit in al onze vezels. We bouwen aan een vitale organisatie die soepel kan inspelen op de steeds veranderen uitdagingen. De gemeenschap kan op ons rekenen. Daar gaan we voor!”

Opdracht 
Wij zoeken een adviseur P&O met specifieke kennis op het gebied van re-integratie en op die manier kan adviseren en ondersteunen op het re-integratie dossier. Deze kennis is niet in het huis bij de gemeente. 
De gevraagde expertise moet kunnen worden ingezet op de volgende taken:

  • Advisering en procesondersteuning bij complex re-integratiedossier
  • Afronding van het re-integratie dossier zodra definitief besluit is genomen door B&W (verwacht resultaat van de opdracht)
  • Contactpersoon voor externe adviseurs en stakeholders inzake re-integratiedossier

CV-eisen  
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.  

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Zelf in te delen  
Is hybride werken mogelijk: Ja  

Planning  
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.  

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van HRM / P&O;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur binnen een gemeente;
  • Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur op het gebied van P&O binnen een overheidsinstelling;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring heeft met organisatieontwikkeling en veranderprocessen
  • Aantoonbare werkervaring in samenwerking met externe stakeholders
  • Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als adviseur op het gebied van P&O binnen een overheidsinstelling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
17 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox