Gemeente Breda

Adviseur luchtkwaliteit

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaarwerkervaring opgedaan bij een overheidsinstantie (gemeente, provincie of ministerie) als beleidsadviseur Milieu. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van Milieukunde, (bedrijfs) Economie of een juridische opleiding. Of een post HBO opleiding Luchtkwaliteit. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als Beleidsadviseur en of consulent Luchtkwaliteit zoals beschreven in de wervingstekst. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis en ervaring met het Schone Lucht Akkoord en/of met het vaststellen, toetsen en monitoren van de luchtkwaliteit met het CIMLK en/of andere methoden en rekenmodellen in de rol van (beleids)adviseur. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Samenwerking: Je zoekt de verbinding met mensen en verbindt mensen aan elkaar; - Analytisch: organiseren en analyseren van complexe vraagstukken - Politieke sensitiviteit: Je beschikt over politiek-bestuurlijke sensitiviteit en hebt eerdere ervaring opgedaan bij een gemeente, provincie of ministerie; - Eigenaarschap tonen: Je neemt verantwoordelijkheid en toont eigenaarschap; - Communicatie schriftelijk: je kunt een zakelijk en bondig stuk schrijven; - Oplossingsgericht: Je bent creatief, flexibel en praktisch. De data 3,8 en 9 april zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten