Gemeente Breda

Adviseur inhuur

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Ben jij de energieke adviseur die tijdelijk onze inhuurdesk komt versterken?

De inhuurdesk is onderdeel van de afdeling HR van de gemeente Breda. Hier werken we met 6 collega's dagelijks aan een goed en efficiënt inhuurproces. We regelen de werving, selectie en contractering van externe inhuur via Flex West-Brabant en adviseren leidinggevenden over de rechtmatigheid ervan. Dit is belangrijk omdat de inhuur moet voldoen aan de Aanbestedingswet en er ook regionale contractafspraken zijn die gevolgd moeten worden.

Bij de inhuurdesk komen nieuwe aanvragen voor externe inhuur binnen. Deze aanvragen moeten op de juiste manier (met de juiste beoordelingscriteria) in Flex West Brabant worden ingevoerd. Hiervoor stem je de inhoud van de aanvraag en de procedure goed af met de inhurende managers. Daarbij houd je ook rekening met de Aanbestedingsregels (rechtmatigheid van de inhuur) en de wet DBA (voor wat betreft de inzet van zzp'ers). Je beantwoord vragen die leveranciers over de aanvragen hebben (in afstemming met de inhurende manager) en beoordeeld de binnengekomen cv's. Ook ben je een vraagbaak voor algemene vragen over inhuur van inhurende managers, leveranciers en ingehuurde medewerkers. 
Daarnaast kun je ook samen met de andere twee adviseurs werken aan projectmatige klussen die moeten worden afgerond. Denk bijvoorbeeld aan het realiseren van inhuurdashboards in PowerBI.

Wij zoeken
Wij zoeken een adviseur met ervaring als inkoopadviseur binnen de overheid. Dit omdat je dan bekend bent met de Aanbestedingswet en het adviseren over rechtmatigheid. Het is een pré als je ook kennis hebt van de wet DBA. 

Daarnaast zijn de onderstaande 'soft skills' op jou van toepassing:

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je laat je door wat weerstand niet uit het veld slaan en bent in staat om op diplomatieke wijze een boodschap helder over te brengen
  • Je bent flexibel en kunt snel schakelen (bijvoorbeeld op het moment dat er een spoedvraag voorbij komt waar je snel een antwoord op moet geven) en weet de juiste prioritering aan te brengen in jouw werkzaamheden;
  • Je hebt een dienstverlenende, proactieve houding en een hands-on mentaliteit;

Het gaat om een tijdelijke opdracht ter vervanging van een zieke collega.
Wij zoeken iemand voor 32- 36 uur per week. Deels vanuit huis werken behoort tot de mogelijkheden.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft een afgeronde NEVI 1 opleiding (of vergelijkbaar). Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring als inkoopadviseur binnen de overheid. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meerdere jaren ervaring als inkoopadviseur binnen de overheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van en ervaring met de Aanbestedingswet. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van de wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA). Dit blijkt uit het cv.
  • Het cv is voorzien van relevante referenties (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Goede communicatieve vaardigheden; - Laat je door wat weerstand niet uit het veld slaan; - Is in staat om op diplomatieke wijze een boodschap helder over te brengen; - Is flexibel en kan snel schakelen (bijvoorbeeld op het moment dat er een spoedvraag voorbij komt waar snel een antwoord op moet worden geven). - Heeft een dienstverlenende, proactieve houding en een hands-on mentaliteit. De datum 19 november is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox