Gemeente Houten

Adviseur Dienstverlening/Recordmanager

Gemeente Houten

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in een adviserende dienstverlenende functie of als Recordmanager
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Afgeronde opleiding op het gebied van Informatiedienstverlening en -management of (leergang) Recordmanager
  • Aantoonbare kennis en/of werkervaring op het gebied van de Archiefwet
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van procesoptimalisatie bij een gemeentelijke organisatie
  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten en uitvoeren van organisatie- en ordeningsstructuren
  • Aantoonbare werkervaring met DMS-en, SharePoint, Decos, Corsa en/of Verseon

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten