Samen Twente

Adviseur contractbeheer en -management

Samen Twente

De opdracht­omschrijving

SamenTwente
SamenTwente is de overkoepelende organisatie van 3 professionele uitvoeringsorganisaties: de Gemeentelijke Gezondheidsdienst Twente (GGD Twente), Veilig Thuis Twente (VTT) en de Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp in Twente (OZJT).

Elk van de 3 organisaties heeft binnen het verband van SamenTwente haar eigen positie, identiteit en herkenbaarheid. Zowel Kennispunt Twente, Samen14 en Twentse Koers zijn als gast in onze organisatie ondergebracht.

Met onze uitvoeringsorganisaties faciliteren en voeren we de taken uit die overheden hebben om te zorgen voor gezonde, veilige en vitale inwoners. We werken samen met lokale en regionale ketenpartners, stakeholders, en vanuit en voor de Twentse samenleving.

Alleen samen kunnen we dwarsverbanden leggen, de inhoudelijke verbinding versterken, vroegtijdig signaleren, agenderen en de kwaliteit van onze diensten en zorgtaken nog beter waarmaken. Onze samenwerking sluit aan op én versterkt de lokale ambities, opgaven en inzet van gemeenten en maatschappelijke partners. Preventie, gezondheidsbevordering, veiligheid en levenskwaliteit hebben daarin onze focus.

Team
Team Financien en Inkoop

Opdacht
Weet jij goed orde en overzicht te houden, doelstellingen te bewaken en te behalen? Ben je daarnaast proactief en daadkrachtig? Dan ben jij misschien wel de adviseur contractbeheer en contractmanagement die wij zoeken.

Als adviseur contractbeheer en contractmanagement heb je een verantwoordelijke rol in het adviseren, informeren en professionaliseren van contractbeheer en contractmanagement bij SamenTwente. Je adviseert en begeleidt medewerkers in hun rol van contractbeheerder, contractmanager en operationeel inkoper.
Je bent nauw betrokken bij het invoeren van de verplichtingenadministratie en bestelkanalen in relatie tot contractbeheer en het opstellen van een adviesnota m.b.t. toekomstbesteding contractbeheer en-management.   

Je maakt onderdeel uit van een projectgroep die verbeterprocessen onderzoekt binnen AFAS en werkt mogelijke verbeteringen en processen uit door middel van een Pilot. Voor deze pilots vervul jij de rol van projectleider. 

In nauwe samenwerking met de contractmanager, inkoopadviseur en financiële collega’s zorg je ervoor dat jouw team in control is en blijft. Daarnaast werk je nauw samen met de adviseur contractmanager en managers.

Competenties 

  • Analytisch vermogen: Snel en nauwkeurig complexe contracten doorgronden;
  • Communicatieve vaardigheden: Duidelijk en effectief communiceren met alle betrokkenen;
  • Organisatorisch vermogen: Meerdere contracten en deadlines efficiënt beheren;
  • Onderhandelingsvaardigheden: Effectief onderhandelen om gunstige contractvoorwaarden te bereiken.

Benodigd aantal professionals 
1. 

CV-eisen  
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.  

Werkdagen  
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg  
Is hybride werken mogelijk: Ja  

 

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractadviseur / beheerder / inkoopadviseur binnen een gemeentelijke instelling;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van inkoop / contracten;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor nvieau;
  • Een afgeronde opleiding NEVI;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractadviseur / beheerder / inkoopadviseur binnen een overheidsinstelling;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 32 uur per week;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
26 juni 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox