gemeente Vlissingen

Adviseur-complexe casuïstiek & zorgbemiddeling

gemeente Vlissingen

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen in deze rol?
Als adviseur complexe casuïstiek (0-100 jaar) sta jij naast de inwoner in situaties waar de hulpvraag niet in een standaard hokje past. Jij onderzoekt, luistert, verbindt en kijkt breder dan alleen het systeem. Je stelt samen met de inwoner (en het netwerk) vast wat nodig is en regelt maatwerk waar nodig.

Je beweegt je flexibel tussen beleid, uitvoering en ketenpartners, maar je vertrekpunt is altijd de leefwereld van de inwoner.

Wat ga je nog meer doen?
- Je onderzoekt samen met de inwoner welke ondersteuning passend is – ook als de route niet voor de hand ligt;
- Je biedt maatwerkoplossingen en regelt, waar nodig, de juiste zorg of ondersteuning;
- Je maakt een inhoudelijke afweging over inzet van voorzieningen (zowel gecontracteerd als niet-gecontracteerd), met oog voor zelfredzaamheid en kwaliteit;
- Je neemt deel aan casuïstiekoverleggen en werkt samen met consulenten, zorgaanbieders en netwerkpartners;
- Je maakt inschattingen over veiligheid in casuïstiek en neemt initiatief voor bijvoorbeeld familie- of netwerkberaad;
- Je bewaakt de voortgang, monitort de kwaliteit van ondersteuning en signaleert waar bijsturing nodig is;
- Je stelt diagnoses en analyseert complexe situaties om tot duurzame oplossingen te komen.

Aanvullende informatie:
• Screening dient afgerond te zijn voordat een kandidaat mag starten.
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. De aanvraag is ingedeeld in schaal 10 (CAO Gemeenten).
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Vlissingen (tussenperiode van één jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

De Eisen

  • Vaardigheid in het omgaan met complexe, soms ook gevoelige situaties
  • HBO werk en denkniveau
  • Screening dient afgerond te zijn voordat een kandidaat mag starten.
  • Ervaring binnen het sociaal domein (bijv. als zorgbemiddelaar, wijkteammedewerker, consulent)
  • Een sterk analytisch vermogen en een oplossingsgerichte houding
  • Kennis van (en gevoel voor) wat werkt in de praktijk van zorg en ondersteuning
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
07 mei 2025 om 06:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox