Gemeente Noordoostpolder

Adviseur bedrijfsvoering wijkbeheer

Gemeente Noordoostpolder

  • geen max tarief

  • Flevoland

  • 36 uur per week

  • Buitendienst
  • 02 februari 2026

  • 02 augustus 2027

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Jij bent het aanspreekpunt voor je teamleiders en collega’s als het gaat om interne vraagstukken aangaande de bedrijfsvoering van cluster Wijkbeheer en hoe ze aansluiten bij de gemeentelijke organisatie. Door goed te observeren en analyseren, speel je tijdig in op toekomstige vraagstukken. Je geeft een gefundeerd advies dat indien nodig wordt uitgewerkt in plannen en rapportages. Verder begeleid je jouw collega's bij het implementeren van processen binnen Wijkbeheer. 

Betreft een functie ter vervanging van ziekte voor de duur van een half jaar met optie tot verlenging en een opzegtermijn van 1 maand. Wanneer de zieke medewerker kan gaan  re-integreren is het mogelijk dat er afbouw in uren kan gaan plaatsvinden. 
 

Kandidaatomschrijving

Je bent een gedreven collega met een ondernemende instelling, die sterk in zijn schoenen staat. Je bent breed georiënteerd en volgt de ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze bedrijfsvoering. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s. De ‘’winkel’’ van Wijkbeheer is groot en divers, jij vindt hierin makkelijk je weg en je kunt tevens goed prioriteiten stellen.  

Toelichting op rooster

Je bent voor deze opdracht op locatie bij de gemeente aanwezig.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Relevante HBO opleiding in de richting van; Bedrijfskunde, Bestuurskunde, Facility management of vergelijkbaar. Dit wordt duidelijk aangetoond met het c.v.
  • Werkervaring De adviseur heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring (opgedaan in de afgelopen 5 jaar) als: Adviseur bedrijfsvoering, of Beleids-/procesadviseur binnen wijkbeheer, beheer openbare ruimte of vastgoedbeheer.
  • Geen ZZP'er Vanwege leiding en toezicht vanuit de gemeente is deze opdracht niet van toepassing voor een zelfstandige.

De Wensen

  • Domeinkennis wijkbeheer De adviseur heeft minimaal 3 jaar ervaring met bedrijfsvoeringvraagstukken binnen een gemeente of gemeentelijke uitvoeringsorganisatie, specifiek gerelateerd aan: Wijkbeheer, beheer openbare ruimte, of gebiedsgericht werken. Omschrijf minimaal 1 concreet project met scope en rol.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en competenties.
  • Kennis Je hebt bij voorkeur aantoonbare kennis van bedrijfsvoering bij een werkgever in de lokale overheidsorganisatie.
  • Inzetbaarheid Je bent vanaf de startdatum van de opdracht voor minimaal 32 per week inzetbaar. Toon dit ook aan op het c.v.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 januari 2026 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox