gemeente Ameland

Administratief ondersteuner juridische zaken & communicatie

gemeente Ameland

  • max €90 per uur

  • Friesland

  • 24 uur per week

  • Juridisch
  • 01 november 2025

  • 30 april 2026

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.

Verantwoordelijkheden

  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Aantoonbare werkervaring als ondersteuner/medewerker op het gebied van administratie en communicatie
  • Minimaal een relevante opleiding op MBO+/HBO niveau

De Wensen

  • U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen.
  • Kennis en ervaring in de rol van administratief ondersteuner binnen juridische en communicatieve processen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
30 september 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox