De Ronde Venen

Administratief ondersteuner

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt de gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo’n 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht. Je komt te werken in Team Samenleving. Dit team valt onder de afdeling Sociaal Domein.

Opdracht
Als administratief ondersteuner ga je het hele Team Samenleving ondersteunen in verschillende taken. De belangrijkste taken die onder meer bij komen kijken zijn:

  • Coderen van facturen en maken van inkooporders;
  • Administratief afhandelen van subsidieaanvragen en subsidiebeschikkingen in het subsidieproces sociaal domein, en bijhouden subsidieregister;
  • Invoeren van contracten in het digitale document zaaksysteem;
  • Geven van informatie en advies, inboeken en afhandelen vragen toegang sociaal domein breed;
  • Aanvragen gehandicaptenparkeerkaarten beoordelen en afhandelen;
  • Aanvragen ICG beoordelen en afhandelen;
  • Verzamelen en klaarzetten stukken en agenda’s voor bestuurders;
  • Verzorgen en versturen van diverse mailingen naar inwoners;
  • Beheer postvak van team Samenleving.

Competenties

  • Zeer nauwkeurig
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
  • Servicegericht
  • Ondersteunend
  • Gestructureerd werken
  • Alert
  • Uitvoeringskracht
  • Dienstverlenende houding
  • Secuur

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een administratieve functie binnen de overheid.
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met MS Office (Excel, Word, Outlook etc.).
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding in de richting van secretarieel of sociaal.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het geven van informatie en advies, en het inboeken en afhandelen van vragen (benoem dit duidelijk in het cv).
  • Aantoonbare werkervaring met het beoordelen en afhandelen van aanvragen (benoem dit duidelijk in het CV.
  • Aantoonbare werkervaring met het subsidieproces en opstellen registers (benoem dit duidelijk in het cv).
  • Aantoonbaar digitaal vaardig Word, Excel, document zaaksysteem.
  • Uiterlijk beschikbaar per 17 november 2022.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox