Gemeente Soest

Administratief medewerker vergunningen

Gemeente Soest

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Behandelen van aanvragen om kopieën van bouwtekeningen. De werkzaamheden bestaan uit het opzoeken van tekeningen in het digitale depot, anonimiseren via Datamask en digitaal verzenden aan aanvragers. Daarna doe je de zaak af via Zaaksysteem.nl

Competenties
-
Je drukt je mondeling en schriftelijk goed uit;
-
Je bent accuraat.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker vergunningen bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het lezen van bouwtekeningen (licht duidelijk toe waar deze is opgedaan);
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 juni 2024.

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker vergunningen bij een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van bouwkunde;
  • Aantoonbare werkervaring Datamask;
  • Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem;
  • Aantoonbare werkervaring met D-depot.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox