Gemeente Pijnacker Nootdorp

Administratief medewerker steunpunt gedupeerden

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van het Sociaal Domein;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief medewerker binnen het sociaal domein bij een gemeente;
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar gericht op gedupeerde ouders, kinderen en nabestaanden, bij een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker of klantmanager binnen het Sociaal Domein
  • Aantoonbare werkervaring met het schakelen tussen financiële administratie/ management/ projectleider en steunpunt medewerkers
  • Aantoonbare kennis en/of werkervaring met Office 365 en civision
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met herstel toeslagen binnen gemeentelijke instelling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten