Werkzaak Rivierenland

Administratief medewerker personeelsadministratie

Werkzaak Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Wij zijn dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. 


Voor het team administraties zijn we op zoek naar een tijdelijke administratief medewerker voor de personeelsadministratie. Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het tijdig en juist verwerken van mutaties zodat wordt voldaan aan de wet -en regelgeving en de financiële verwerkingen op tijd gerealiseerd kunnen worden. Daarnaast beantwoord je vragen van medewerkers over bijvoorbeeld regelingen en vergoedingen.

 

Verantwoordelijkheden

Bij de personeelsadministratie worden diverse administratieve taken uitgevoerd Het gaat om de volgende taken:

  • Opstellen van rapportages en overzichten;
  • Het maken van (standaard) brieven; 
  • Het verwerken van gegevens in de daarvoor bestemde systemen;
  • Het bewaken van de kwaliteit en signaleren van knelpunten;
  • Beantwoorden van vragen op het gebied van bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden en regelingen;
  • Toetsen op de rechtmatigheid van mutaties aan de hand van wet- en regelgeving;
  • Bewerken en controleren van salaris gerelateerde gegevens. 


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot 1 juli 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot 1 juli 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Minimaal 2 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Een afgeronde, relevante MBO-opleiding,
  • Kandidaat is bereid op de locatie van Werkzaak in Tiel te werken.
  • Kandidaat is in ieder geval beschikbaar op de maandag en de donderdag.

De Wensen

  • Ervaring in het werken met verschillende systemen (ervaring met Corsa en Compas is een pré)
  • Woonachting in de regio rivierenland
  • Aantoonbare werkervaring in het telefonisch en via de mail beantwoorden van vragen van medewerkers
  • Werkervaring binnen de overheid
  • Kennis van relevante CAO’s (o.a. SGO, WSW)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox