Werkzaak Rivierenland

Administratief medewerker - Personeels- en werkzoekendenadministratie

Werkzaak Rivierenland

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 21 november tot en met 28 februari voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 2 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie
  • Een afgeronde, relevante MBO-opleiding,
  • Kandidaat is in verband met de aard van het werk bereid op locatie van Werkzaak (Tiel) te werken, zeker gedurende de inwerkperiode. Hybride werken is na de inwerkperiode bespreekbaar
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar werkervaring op een afdeling personeelsadministratie
  • Werkervaring binnen een gemeente en kennis van het sociale domein
  • Kennis van relevante CAO’s (o.a. SGO, WSW)
  • Woonachting in de regio rivierenland
  • Aantoonbare kennis en ervaring met ADP Workforce en het cliëntvolgsysteem Compas
  • I.v.m. bezetting, minstens 2 dagen beschikbaar van maandag tot en met woensdag. Overige dagen in overleg

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten