Provincie Utrecht

Administratief medewerker backoffice UtrechtAcademie

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Als medewerker backoffice ben jij, samen met de coördinator, de spin in het web als het gaat om allerlei organisatorische zaken. Jij zorgt dat op onze pagina’s de juiste informatie te vinden is, collega’s weten wat het aanbod is en weten waar zij terecht kunnen voor meer informatie. Daarnaast regel jij alle zaken rondom trainingen en workshops, denk aan het plannen van data, communicatie met trainers en deelnemers over praktische zaken en de administratieve (financiële) afhandeling ervan. Tot slot verzorg je de communicatie en promotie van de activiteiten die de UtrechtAcademie organiseert.

Dit alles doe je samen met de coördinator back- en frontoffice en meerdere adviseurs Leren & Ontwikkelen, en de kwartiermaker.  

Competenties
- Flexibel;
- Organisatorisch sterk;
- Goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
- Klantgericht en zorgvuldig.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner/projectmedewerker;
  • Aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker binnen een overheidsinstelling.

De Wensen

  • Uiterlijk beschikbaar vanaf 2 weken na de gespreksdatum;
  • Beschikbaar voor minimaal 24 uur verspreid over 4 dagen (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met Sharepoint, Teams, Intranet en OneDrive.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox