ABG organisatie

Administratief medewerker apv/bijzondere wetten

ABG organisatie

  • max €90 per uur

  • Noord-Brabant

  • 28 uur per week

  • Juridisch
  • 01 juli 2025

  • 30 september 2025

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als ondersteuner APV/Bijzondere wetten zijn je werkzaamheden divers, afwisselend en zal geen werkdag hetzelfde zijn. Je zorgt er samen met de collega’s voor dat het gehele proces van vergunningverlening op basis van de Algemene Plaatselijke Verordening en bijzondere wetten, optimaal, snel en integraal verloopt.

Je verwerkt binnengekomen mails en vergunningaanvragen. Je zorgt dat organisatoren of andere burgers vlot voorzien worden van een eerste reactie. Je ondersteunt de collega’s bij het afhandelen van meldingen en ontheffingen en waar nodig spring je bij om overige administratieve taken op te pakken. Je zorgt voor een tijdige en nauwkeurige publicatie van de evenementen en je werkt nauw samen met een ondersteunende collega uit het cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving. Samen zorgen jullie voor de werkverdeling en de borging van de verschillende werkprocessen.
We hechten veel waarde aan een collega die mee kan denken buiten de bestaande kaders en zowel intern als extern, de juiste mensen aan elkaar weet te verbinden.

Het team Vergunningverlening APV/Bijzondere wetten is geholpen met een collega die snel kan starten. De opdracht is in eerste instantie voor drie maanden, met uitzicht op een eventuele verlenging.

  • Je hebt een administratieve achtergrond (mbo werk- en denkniveau) en affiniteit of ervaring met (vergunningverleningsproces) evenementen, de APV en overige bijzondere wetten;
  • Je krijgt energie van persoonlijk contact met inwoners en investeert in een goede relatie met deze inwoners;
  • Je bent accuraat en in staat bent om op een efficiënte en doortastende wijze de genoemde werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en af te handelen;
  • Het beheersen van je werkvoorraad en prioriteiten stellen gaat je uitstekend af.
  • Je bent van nature een teamplayer en zoekt, waar nodig, de verbinding op met directe of indirecte collega’s.

 

De Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
14 juni 2025 om 07:30
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox