Gemeente Amstelveen

Senior Adviseur Informatievoorziening

Gemeente Amstelveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over eigen devices (BYOD), zoals omschreven bij de kandidaat omschrijving.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als Adviseur DIV binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar.
  • Op CV aantoonbaar minimaal afgeronde HBO/WO opleiding aanvullend met vakgerichte opleidingen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><ul><li>Verificatie van inhoud aangeboden profiel.</li><li>Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.</li><li>Competenties voor deze uitvraag.</li><li>In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.</li><li>Klik en samenstelling binnen het team.</li></ul>
  • Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO/WO opleiding informatiemanagement, recordmanagement (LRM) en/of archivistiek.
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><ul><li><span style="text-decoration: none solid #333333;">Motiveer waarom je gemotiveerd bent voor de opdracht. </span></li><li>Motiveer welke meerwaarde en kennis je meebrengt voor de opdracht.</li><li><span style="text-decoration: none solid #333333;">Motiveer hoe je te werk gaat binnen en voor de opdracht.</span></li></ul>
  • Je hebt aantoonbare kennis van archiveren en archiefwet- en regelgeving binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met digitaliseringsprojecten in de afgelopen 3 jaar. Wat voor projecten zijn dit geweest?
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met NEN/ISO 2082, 16175, 23081 (TMLO) en weet de vertaalslag te maken om dit in de praktijk te brengen, zoals koppelen en toetsen van informatie-/archiefsystemen conform de eisen in de afgelopen 3 jaar. Hoe en waar heb je dit toegepast?
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als Adviseur DIV binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten