Gemeente Amstelveen
max €80 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
11 oktober 2021
31 maart 2022
De functie Consulent Burgerzaken met het taakgebied Migratie, maakt deel uit van het team Burgerzaken van de afdeling Publiekszaken van de gemeente Amstelveen.
Publiekszaken bestaat uit twee teams (Burgerzaken en Publieksinformatie) en een ondersteuningsteam. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een juiste inschrijving/(her)vestiging van (nieuwe) inwoners in de BRP. Je draagt zorg voor een optimale kwaliteit van de BRP door o.a. het verwerken van verhuisaangiften, aanvragen briefadres en adresonderzoeken.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
De reden voor inhuur betreft een tijdelijk karakter i.v.m. langdurig zieken.
Voor deze tijdelijke klus maak je onderdeel uit van cluster Migratie en tijdens de pilot wordt je met name ingezet op het afhandelen van vestigingen buitenland in front- en backoffice.
De opdracht loopt tot 1 april 2022. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Profiel
Competenties
Als Consulent Burgerzaken - Migratie beschik je over de volgende competenties:* Klantgericht. * Resultaatgericht. * Betrouwbaar. * Samenwerken. * Aanpassingsvermogen. * Inlevingsvermogen. * Communicatief vaardig. * Omgevingsbewust.
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.
Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op maandag 4 oktober tussen 13.00 - 17.00 uur. De aangeboden kandidaat dient op dit tijdstip beschikbaar te zijn.
De gesprekken zullen fysiek op het raadhuis plaatsvinden.
28 - 36 uur
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox