Gemeente Amstelveen

Consulent documentenbalie

Gemeente Amstelveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Op CV aantoonbaar in het bezit van een MBO niveau 4 diploma.
  • Systeemkennis Op cv aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met key2burgerzaken van Centric in de afgelopen 3 jaar.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring bij een afdeling Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar.

De Wensen

  • Systeemkennis Licht toe waaruit blijkt dat kandidaat minimaal 1 jaar werkervaring heeft met key2burgerzaken van Centric in de afgelopen 3 jaar.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Verificatie van inhoud aangeboden profiel.Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.Competenties voor deze uitvraag.In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.Klik en samenstelling binnen het team.
  • Werkervaring Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring specifiek op het documentencluster in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente. (benoem dit duidelijk per werkgever/opdracht)
  • Werkervaring Op cv minimaal 1 jaar werkervaring met werkzaamheden op het gebied van Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten