Gemeente Amstelveen
max €70 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
01 juni 2020
01 maart 2021
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. In onze aanpak streven we waar mogelijk harmonisatie van werkprocessen en procedures na.
Wij zijn op zoek naar een ervaren kracht op het onderstaande werkveld:
Naast het hierboven beschreven zwaartepunt van het takenpakket voer je interne controles en kwaliteitsbewaking uit op de werkprocessen en geef je advies omtrent geconstateerde verbeterpunten.
We zoeken voor de periode 1 juni 2020 tot 1 maart 2021 voor 28-32 uur per week ondersteuning. Er bestaat een mogelijkheid tot verlenging. Een eventuele verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de duur wordt dan bepaald.
We zoeken iemand met een hands on mentaliteit en sterk verantwoordelijkheidsbesef. Jij bent bereid daar net dat stapje extra voor te doen. Je beschikt over een overall blik met betrekking tot een gemeentelijke financiële administratie. Je kennis van de administratieve consequenties van het BBV is up to date. Kennis van administratieve vastlegging en verwerking met betrekking tot fiscale zaken (BTW en VpB) is een pré evenals ervaring met Key2F. Van nature stem je af, kun je onderbouwd aangeven wat je wilt, heb je overtuigingskracht en ben je een teamspeler.
Als senior medewerker financieel beheer beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op donderdag 28 mei 2020 tussen 9.30-16.30 uur.
28-32 uur. Minder dan 28 uur is niet mogelijk
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Op CV aantoonbaar minimaal een HBO (bachelor) opleiding afgerond.
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke financieel administratieve functie op gemeentelijk concernniveau (afdeling overstijgend) in de afgelopen 4 jaar.
Weging prijsdeel: 25 %
op CV aantoonbaar minimaal een hbo (Bachelor) opleiding afgerond in een financieel of economische richting. Weging: 20 %
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met key2financien in afgelopen 4 jaar bij een gemeente. Weging: 10 %
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met verwerken van de maandelijkse salarissen inclusief bijbehorende controles met de salarisadministratie binnen een gemeente in de afgelopen 4 jaar. Weging: 20 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Weging: 25 %
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox